Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жицька С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Жицька С. А. 
Ділові ігри як засіб підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів до професійно-комунікативної діяльності [Електронний ресурс] / С. А. Жицька // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія: : Філологія. Педагогіка. - 2013. - Вип. 2. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2013_2_10
Розкрито значення використання ділових ігор для формування професійної комунікативної компетенції курсантів, визначено типи комунікативних навчально-рольових ігор професійної спрямованості, описано переваги та недоліки використання рольових ігор у навчанні іноземним мовам та визначено класифікацію ділових ігор.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.49 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Жицька С. А. 
Підготовка курсантів вищих військових навчальних закладів до професійно-комунікативної діяльності за допомогою метода комунікативних завдань [Електронний ресурс] / С. А. Жицька // Advanced education. - 2014. - Вип. 1. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2014_1_4
Розглянуто значення використання методу комунікативних завдань для формування професійної комунікативної компетенції курсантів, а також роль особистісно-орієнтованого підходу у викладанні іноземних мов. Увагу приділено поняттям: "завдання" і "ефективне завдання". Визначено типи та послідовність комунікативних завдань, які можуть використовуватися під час навчання іноземній мові професійної спрямованості. Заняття з використанням методу комунікативних завдань описується як цикл з 3-х етапів, даються характерні риси кожного етапу. Проаналізовано переваги та недоліки використання методу комунікативних завдань у навчанні іноземним мовам курсантів вищих військових навчальних закладів. Визначено класифікацію завдань і основні етапи заняття із застосуванням методу комунікативних завдань. Наголошено на необхідності розвитку самостійності та креативності курсантів і врахування їх потреб під час вивчення іноземних мов. Розкрито важливість методу комунікативних завдань для використання іноземної мови в ситуаціях реального спілкування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.028 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Єфімова О. М. 
Формування навчальної мотивації за особистісно орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентами закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. М. Єфімова, О. Т. Зарівна, С. А. Жицька, Н. І. Химай // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського